Objednávka

 

Nejjednodušší je nákup přes internet, prostřednictvím automatického nákupního košíku. Nakupovat přes internet můžete s registrací nebo i bez registrace.

Registrace Vás čeká pouze při první objednávce, pak již zůstanou v systému Vaše data zachována a můžete se kdykoliv znovu přihlásit. Ve Vašem účtu můžete kromě jiných výhod sledovat i historii Vašich objednávek. Po úspěšné registraci lze vybrané zboží vložit do košíku a pokračovat v objednávání.

V případě nákupu bez registrace vložíte zboží do košíku a pak jen vyplníte potřebné údaje pro to, abychom Vám zboží mohli zaslat a vyberete si způsob dopravy a platby.

Kromě toho můžete objednávku zaslat na emailové či telefonní kontakty uvedené na našich stránkách.

 

 

Informace o přepravě

V našem internetovém obchodě účtujeme dopravné vzhledem k celkové hmotnosti objednaného zboží. Výslednou cenu dopravy uvidíte po vložení do nákupního košíku.  Položky označené jako doprava zdarma jsou dodávány bez nákladů na dopravu -  je účtována pouze hodnota zboží,

Pro přepravu využíváme služeb společnosti   Toptrans.

   

 

Doručení je zpravidla následující pracovní den po odeslání. V den doručení obdržíte informativní SMS od společnosti Toptrans s upřesněním dodání a kontaktem na řidiče. Pokud se Vám termín nehodí, můžete si s ním domluvit jiný.

 

 

Balík Toptrans:

Společnost Toptrans vám doveze zboží malých i velkých rozměrů a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00. Možné je i sobotní (příplatkové doručení).

Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz

 

 

Převzetí zásilky:


 

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.

Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.

U zboží velmi křehké povahy (např. infrazářiče, náhradní skleněné trubice k infrazářičům atd.), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř.

 

Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

 

 

 

Tento web používá soubory cookie, které mu pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat služby. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.