Poštovné
Informace o přepravě
V našem internetovém obchodě účtujeme dopravné vzhledem k celkové hmotnosti objednaného zboží. Položky označené jako doprava zdarma jsou dodávány bez nákladů na dopravu - je účtována pouze hodnota zboží,
Pro přepravu využíváme služeb společnosti
Doručení je zpravidla následující pracovní den po odeslání. V den doručení obdržíte informativní SMS od společnosti Toptrans s upřesněním dodání a kontaktem na řidiče. Pokud se Vám termín nehodí, můžete si s ním domluvit jiný.
Zkontrolujte prosím vždy pečlivě stav obalu, při případných pochybnostech nás neváhejte kontaktovat.
Balík Geis:
Společnost Geis Parcel vám dopraví balíky do hmotnosti 50 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po odeslání zboží.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Balík Toptrans:
Společnost Toptrans vám doveze zboží malých i velkých rozměrů a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00. Možné je i sobotní (příplatkové doručení).
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Převzetí zásilky:
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakéhokoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.
Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.
U zboží velmi křehké povahy (např. infrazářiče, náhradní skleněné trubice k infrazářičům atd.), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř. Toto zboží doporučujeme vždy přebírat s výhradou.
Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601
Geis: oznamte do 3 pracovního dne na tel. 951 277 777.